شفافیت و درخشندگی پوست با ماسک صورت طبیعی گرداوری شد

 
شفافیت و درخشندگی پوست با ماسک صورت طبیعی
   

امروزه ماسک های صورت به یکی از ابزارهای زیبایی برای عروس خانم ها و آقا داماد هایی که جشن عروسی در پیش دارند می باشد. ماسک صورت اغلب برای خاصیت شفاف کردن پوست صورت ، زیبایی ، تمیز کردن و مصارف دیگر به کار می روند. در اکثر موارد هم قرار دادن ماسک بر صورت منجربه افزایش تغذیه ی پوست و خونرسانی بهتر و در نهایت زیبایی آن می شود. ما قصد داریم تا با وسایل اولیه چند ماسک را به شما آموزش دهیم که خاصیت سفید کردن پوست صورت را برعهده دارند.

شاید در سریال های مختلف تلویزیونی با حمام شیر آشنا شده باشید. بله درست متوجه شدید ، شیر یکی از مهم ترین مواد برای سفید کردن پوست صورت است که درست کردن ترکیب آن به همراه آبلیمو و مالیدن آن بر رو پوست یک معجزه به همراه خواهد داشت. معمولا این ماسک را می توانید با چند قاشق آب لیمو برای ده دقیقه روی پوست خود قرار دهید. یکی از عوامل دیگر رنده کردن سیب زمینی و قراردادن بر روی پوست صورت به عنوان یک ماسک سفیدکننده می باشد.

اگر دوست دارید که در کنار ماسک صورت سفید کننده یک ترکیب برای از بین بردن چروک های روی صورت اعم از خط پیشانی ، خط ابرو ، خط خنده و . . . در اختیار داشته باشید. استفاده از ادویه ی زردچوبه به اندازه ی کم به همراه آب گوجه ای که گرفته شده و اندازه ی آن چهار برابر زردچوبه می باشد ، بسیار مؤثر خواهد بود. همانطور که می دانید از نظر غذایی هم این دو ماده بسیار ارزشمند هستند و تمامی عوامل مضر را نه تنها در بدن بلکه از روی پوست پاک می کنند.

زردچوبه در کشور هند طرفداران بسیار زیادی دارد ، زیرا اکثر ن در این کشور یکی از مهم ترین عناصر برای زیبایی چهره ی خود را زردچوبه می دانند و به جای استفاده از لوازم آرایش و رفتن به سالن های زیبایی ، این ادویه را برای زیبایی خود ترجیح می دهند.


سلامت صورت ,ماسک ,پوست ,زیبایی ,زردچوبه ,ماسک صورت ,پوست صورت ,برای زیبایی ,کردن پوست ,سفید کردن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دکتر بقایی وبلاگ شخصی Gemma 1000400 کافی نت رسا A bit of thinking توریاب فرزند هنر:ملاير زادگاه عشق خرید ارزان کولر گازی