نقش طبیعت در درمان تنگی نفس گرداوری شد

  نقش طبیعت در درمان تنگی نفس

 

تنگی نفس ممکن است که بر اثر هر عاملی همچون استرس های شدید روحی ، بیماریهای تنفسی ، مشکلات قلبی و . . . برای افراد اتفاق افتد. اما همه ی آنها به این علائم توجهی ندارند ، زیرا از داروهای شیمیایی و اسپری هایی که بدین منظور تهیه شده اند بیزار هستند. پدیده کاشان قصد دارد تا شما را از راه طب سنتی و با استفاده از داروهای گیاهی به سلامتی اولیه باز گرداند.

معمولا تنگی نفس و احساس خفگی با گیاهان دارویی همچون اسطوخودوس و تنفس کردن بخور آن تا حد زیادی فروکش می کند. گیاه بعدی که بسیار پرکاربرد است و برای آرامش بخشیدن مورد استفاده قرار می گیرد گل گاو زبان می باشد. این گیاه علاوه بر کاربرد ذکر شده برای رفع تنگی نفس و همچنین خس خس سینه نیز مفید خواهد بود.

پونه معمولا از جمله گیاهانی است که در هر خانه ای یافت می شود زیرا در زمره ی گیاهان تزیینی و بسیار پرخاصیت می باشد. پونه به راحتی در یک گلدان کوچک و در خانه ی شما رشد خواهد کرد. هرگاه این گیاه به گلدهی می رسد ، شما می توانید از گل آن برای رفع تنگی نفس و گرفتگی راه هوایی خود به صورت های مختلف دمنوش و . . . استفاده نمایید.

همچنین ترکیب کردن برگ های سبز و تازه ی ریحان با عسل طبیعی ، یک اکسیر شفابخش برای از بین بردن ناراحتی های تنفسی به خصوص نفس تنگی در بین اطبای طب سنتی معروف است.  پیاز!! بله پیاز یکی دیگر از معجزه های طبیعت برای درمان بیماری های انسان محسوب می شوند. پیاز را به عنوان گرفتن میکروب ها در فضای خانه می شناسیم ، اما یک اهمیت دیگر هم از نظر رفع تنگی نفس برای ما دارد. پس پیاز بخورید تا از شر عفونت های مختلف راه تنفسی رها شوید.


سلامت تنگی ,پیاز ,خانه ,گیاه ,تنفسی ,درمان ,درمان تنگی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اینجا همه چی هست مواد مهندسی پـایـگـاه داده تنوری | خرید و فروش تنور سنتی shikbeposh خدمات شبکه ایده عکاسی زیبا دیزاین تخفیف ویژه فقط برای امروز