کاربردهای انواع جرثقیل سقفی

جرثقیل دوپل و کاربردهایش

جرثقیل سقفی دوپل یک گزینه مناسب برای حمل و جابجایی مواد در سالن ها و سوله های کارخانه جات و تولیدات صنعتی بزرگ است که متراژ دهانه آن بالاست و ظرفیت بالایی برای جابجایی نیاز است و با مدنظر قراردادن اینکه از جرثقیل سقفی دوپل در ارتفاع بالا می توان استفاده کرد . پیشنهاد می شود که با ساخت سازه مطابق استاندارد و با وزن مرده کم می توان بالاترین و بهینه ترین استفاده را از جرثقیل سقفی دوپل کنیم .

مزیت دیگر آن این است که با داشتن راهرو انتخابی در بدنه جرثقیل علاوه بر دسترسی سریع و آسان امکان تعمیر قطعات کالسکه ، وجود امکانات مناسب برای تعمیر و تعویض لامپ های سالن و خطوط برقرسان و تاسیسات گرمایشی سالن امکان پذیر می باشد .

جرثقیل سقفی تک پل

جرثقیل سقفی تک پل خواسته مشتریان خود را با بالاترین بهره بری و کیفیت برآورده می سازد و نیز با ساخت سازه مطابق استانداردها و با وزن پرتی کم هزینه ها را کم کاهش دهیم . این کار علتی است که با عث می شود که فشار وارد بر ریل ها کمتر شود . میتوان با بهره گیری از دانش و پارامترهای مهندسی گزینه های بهتری برای کم کردن هزینه ها اعمال کرد . با اعمال کردن تمام گزینه ها تمام حرکت های ویژه برای مصرف کننده برآورده می شود .

جرثقیل سفقی آویز

این جرثقیل ها به راحتی بر روی سقف مکان کورد نظر قرار مگیرد طوری که ما این امکان را نداریم ستون ها و تیرهای حمال را نصب کنیم . با این جرثقیل می توانید جابجایی انجام دهیم . می توانیم در ورودی سالن ، نقاط خاص انبار و فضای داخل انبار به جهت جابجایی استفاده کنیم . با جرثقیل سقفی آویز این امکان را داریم که بالابرها را از مسیر به مسیر دیگر یا یک ریل در نقطه ای مورد نظر ببریم .


جرثقیل سقفی،جرثقیل دروازه ای،جرثقیل سازی،قطعات یدکی جرثقیل سقفی جرثقیل ,سقفی ,سالن ,امکان ,جابجایی ,دوپل ,جرثقیل سقفی ,سقفی دوپل ,سازه مطابق ,ساخت سازه ,مناسب برای ,کاربردهای انواع جرثقیل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گله از من نکن Bitch Is ALONE geologists مسابقات ژنرال ها مجله سرگرمی عکــــسیا | سرگرمی اینجا همه چی هست فروشگاه اینترنتی خان بابا رخ موزیک سلامت آموزش کسب درآمد از اینترنت